100 tys. ton owoców i warzyw skupiła w tym roku firma Maspex Wadowice, jeden z największych w Polsce producentów soków i napojów. W ocenie przedstawicieli firmy ten rok jest kolejnym wysokich cen surowców, co przekłada się na ceny wyrobów gotowych.
Rzecznik wadowickiej spółki Dorota Liszka poinformowała, że Maspex wytwarza m.in. soki, napoje i nektary Tymbark i Kubuś w swoich zakładach w Tymbarku (woj. małopolskie) i Olsztynku (woj. warmińsko-mazurskie).
Dziennik „Rzeczpospolita” po raz kolejny opublikował prestiżowy Ranking najbardziej wartościowych i najcenniejszych polskich marek. Został on stworzony na podstawie wyceny oraz miary rozpoznawalności marki, jej popularności, sympatii do produktów wpływających na wartość marki.
W kategorii „Najbardziej wartościowe marki w branży napojów bezalkoholowych” Tymbark zdobył pierwsze miejsce i tym samym pokonał markę Żywiec Zdrój, markę, która od siedmiu lat zajmowała pozycję lidera.
Tymbark bardzo wysoko został również oceniony w kategoriach: „najsilniejszych” i „najczęściej” wybieranych marek, w zakresie prestiżu, świadomości marki oraz postrzeganej jakości.
Bardzo wysoką pozycję w kategorii „Najbardziej wartościowe marki w branży napojów bezalkoholowych” zajął również Kubuś. Nasza marka uplasowała się na szóstym miejscu deklasując swoją bezpośrednią konkurencję. Kubuś zajął wysokie miejsce również w takich kategoriach jak: najbardziej prestiżowe, najsilniejsze i wartościowe marki. Został także doceniony w rankingu „najbardziej jakościowych marek”.
Olbrzymi sukces odniosła również Lubella, która zajęła trzecie miejsce wśród najbardziej wartościowych marek w kategorii „Pozostałe produkty żywnościowe”. Lubella cieszy się również bardzo dużą lojalnością ze strony klientów, którzy dostrzegają wysoki prestiż i jakość naszych produktów sygnowanych tą marką.
Prezes Krzysztof Pawiński podkreśla, że dla firmy marki są bezcenne, dają jej stabilizację, silną pozycję na rynku oraz zwiększają jej wartość.
Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju. Wszystkie produkty w ofercie Tymbarku nie zawierają sztucznych barwników ani konserwantów. Soki, nektary i napoje Tymbark są znane w prawie 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. W tym roku Tymbark obchodzi wyjątkowy Jubileusz 75 lat.
Kubuś z kolei jest liderem w kategorii soków przecierowych w Polsce, a także w Rumunii, Rosji, Bułgarii, na Węgrzech, Litwie i Łotwie oraz wiceliderem w Czechach i Słowacji. Kubuś znany jest: w Bułgarii, Rumunii i w Rosji jako Tedi, w Czechach i na Słowacji jako Kubik, a na Węgrzech jako Kubu.
Marka cieszy się zaufaniem rodziców i dzieci już od kilkunastu lat. Badania wykazały, że na 100 Polaków, aż 92 dobrze zna Kubusia (źródło: SMG KRC, badania trackingowe, październik 2010).
Lubella to zdecydowany lider na rynku makaronów w Polsce oraz znany producent wyrobów zbożowych m.in.: płatków śniadaniowych oraz musli, mąki, kasz i paluszków. Niezmiennie wysoka jakość produktów Lubelli to zawsze wyjątkowy smak i pewność efektu od 130 lat. Marka jest wysoko ceniona zarówno przez handlowców jak konsumentów. Na 100 Polaków aż 90 bardzo dobrze zna Lubellę (źródło: IQS, czerwiec 2010).
Do produkcji swoich produktów firma wybiera najlepsze składniki i dba o każdy szczegół. Lubella ciągle rozwija się i czerpie to, co najlepsze z polskiej tradycji oraz wzbogaca ofertę o produkty innowacyjne, które inspirują do eksperymentów w kuchni i zabawy ze smakiem. Lubella jest również znana w takich krajach Europy jak: Litwa, Łotwa, Ukraina, Wielka Brytania czy Irlandia.
Surowce kupujemy głównie z terenów północno-wschodniej Polski oraz z powiatów limanowskiego, nowosądeckiego i myślenickiego w Małopolsce. Zarówno w okolicach Olsztynka, jak i Tymbarku są bardzo dobre warunki klimatyczne do uprawy wielu gatunków owoców i warzyw- informuje Dorota Liszka.Skup prowadzony jest również w Rumunii, gdzie wadowicka spółka uruchomiła w tym roku zakład przetwórstwa owoców południowych. W ocenie przedstawicieli spółki 2011 rok to kolejny rok bardzo wysokich cen surowców: owoców i warzyw oraz koncentratów.
Wysokie ceny odnotowaliśmy również w przypadku innych kluczowych dla nas surowców - cukru, kawy, kakao, czy opakowań plastikowych. Niestety to musiało przełożyć się na ceny wyrobów gotowych - poinformowała rzecznik.Jednocześnie jak informuje wadowicka spółka, marki: Tymbark, Kubuś, Lubella w ostatnim „Rankingu najbardziej wartościowych i najcenniejszych marek w Polsce” zdobyły bardzo wysokie pozycje. Jak mówią w firmię to trzy klejnoty w koronie Maspexu.
Dziennik „Rzeczpospolita” po raz kolejny opublikował prestiżowy Ranking najbardziej wartościowych i najcenniejszych polskich marek. Został on stworzony na podstawie wyceny oraz miary rozpoznawalności marki, jej popularności, sympatii do produktów wpływających na wartość marki.
W kategorii „Najbardziej wartościowe marki w branży napojów bezalkoholowych” Tymbark zdobył pierwsze miejsce i tym samym pokonał markę Żywiec Zdrój, markę, która od siedmiu lat zajmowała pozycję lidera.
Tymbark bardzo wysoko został również oceniony w kategoriach: „najsilniejszych” i „najczęściej” wybieranych marek, w zakresie prestiżu, świadomości marki oraz postrzeganej jakości.
Bardzo wysoką pozycję w kategorii „Najbardziej wartościowe marki w branży napojów bezalkoholowych” zajął również Kubuś. Nasza marka uplasowała się na szóstym miejscu deklasując swoją bezpośrednią konkurencję. Kubuś zajął wysokie miejsce również w takich kategoriach jak: najbardziej prestiżowe, najsilniejsze i wartościowe marki. Został także doceniony w rankingu „najbardziej jakościowych marek”.
Olbrzymi sukces odniosła również Lubella, która zajęła trzecie miejsce wśród najbardziej wartościowych marek w kategorii „Pozostałe produkty żywnościowe”. Lubella cieszy się również bardzo dużą lojalnością ze strony klientów, którzy dostrzegają wysoki prestiż i jakość naszych produktów sygnowanych tą marką.
Prezes Krzysztof Pawiński podkreśla, że dla firmy marki są bezcenne, dają jej stabilizację, silną pozycję na rynku oraz zwiększają jej wartość.
Produkty wcześniej, czy później kończą swoją żywotność, marki są w stanie przetrwać i być odpornymi na recesję. Nie ma prostej recepty na to, jak zbudować markę, bo gdyby była - spółka taka, jak nasza - nie miałaby żadnej szansy na wykreowanie tak silnych brandów jak Tymbark, Kubuś, Lubella, DecoMorreno, Puchatek, Cremona, czy wiele innych. Od samego początku postawiliśmy na marki, które będą mocno zakorzenione w świadomości konsumentów i konsekwentnie przez cały okres staramy się tej strategii być wierni. Budowa marki to proces zaplanowany i ciągły, obejmujący nie tylko dbałość o jakość, skuteczne działania marketingowe i pracę w dystrybucji, ale również wsłuchiwanie się w głosy konsumentów- twierdzi Krzysztof Pawiński.Tymbark to zdecydowany lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. To także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek. Na 100 Polaków, aż 93 dobrze zna Tymbark (źródło:SMG KRC, badania trackingowe, październik 2010).
Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju. Wszystkie produkty w ofercie Tymbarku nie zawierają sztucznych barwników ani konserwantów. Soki, nektary i napoje Tymbark są znane w prawie 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. W tym roku Tymbark obchodzi wyjątkowy Jubileusz 75 lat.
Kubuś z kolei jest liderem w kategorii soków przecierowych w Polsce, a także w Rumunii, Rosji, Bułgarii, na Węgrzech, Litwie i Łotwie oraz wiceliderem w Czechach i Słowacji. Kubuś znany jest: w Bułgarii, Rumunii i w Rosji jako Tedi, w Czechach i na Słowacji jako Kubik, a na Węgrzech jako Kubu.
Marka cieszy się zaufaniem rodziców i dzieci już od kilkunastu lat. Badania wykazały, że na 100 Polaków, aż 92 dobrze zna Kubusia (źródło: SMG KRC, badania trackingowe, październik 2010).
Lubella to zdecydowany lider na rynku makaronów w Polsce oraz znany producent wyrobów zbożowych m.in.: płatków śniadaniowych oraz musli, mąki, kasz i paluszków. Niezmiennie wysoka jakość produktów Lubelli to zawsze wyjątkowy smak i pewność efektu od 130 lat. Marka jest wysoko ceniona zarówno przez handlowców jak konsumentów. Na 100 Polaków aż 90 bardzo dobrze zna Lubellę (źródło: IQS, czerwiec 2010).
Do produkcji swoich produktów firma wybiera najlepsze składniki i dba o każdy szczegół. Lubella ciągle rozwija się i czerpie to, co najlepsze z polskiej tradycji oraz wzbogaca ofertę o produkty innowacyjne, które inspirują do eksperymentów w kuchni i zabawy ze smakiem. Lubella jest również znana w takich krajach Europy jak: Litwa, Łotwa, Ukraina, Wielka Brytania czy Irlandia.
(Kp)
NAPISZ DO NAS: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
NAPISZ DO NAS: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Czytaj:
Dodaj do ulubionych
Komentarze
(11)
Redakcja serwisu Wadowice24.pl nie odpowiada za komentarze zamieszczone pod artykułami i nie utożsamia się z ich treścią. Jednocześnie podkreślamy, iż nie jest to miejsce dla poniżania mieszkańców, wierzących, w tym katolików i innych, oraz sączenia jadu przez osoby nienawidzące Wadowic i wszystkiego, co jest z naszym miastem związane. Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób.
...
iritt do matiasik komentuje +0
sklerozy jeszcze nie mam zgadza sie co do osób którzy byli tam kierownikami ale przerwy były trzy a wiec o 8.00 o 10.00 i o 12.00
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
...
matiasik komentuje +1
do Miłośnika: trzeżwieć to ja będę po sylwestrze,...pozdr.
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
...
matiasik komentuje +2
Ile miałem przerw śniadaniowych w Drewexie?,miałem jedną,jak dziś pamiętam tego skurw....a,który był tam majstrem,czy kimś takim,tak czy siak jego syn był właścicielem-Polak się nazywał,gorszego ch...ja w życiu nie spotkałem,Więc wiem o czym piszę,
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
...
iritt do matiasik komentuje +2
skoro pracowałeś na chopina w drewexie to może przypomnisz sobie ile miałeś przerw sniadaniowych???? bo ja pamiętam że co 2 godziny była przerwa razem 40 minut a w maspexie..... tylko 20 i to liczone co do minuty
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
...
Miłośnik magistratu komentuje +0
No witam,
widzę, że otrzeźwiałeś :)
Pozdrawiam,
Gej, ćpun, komuch
widzę, że otrzeźwiałeś :)
Pozdrawiam,
Gej, ćpun, komuch
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
...
matiasik komentuje +0
....Sami się dorobili,jak dziś pamiętam ul.Chopina,kiedyś,pamiętam bo pacowałem w Drewexie,(tam to był dopiero wyzysk),codziennie przechodziłem koło "małego" Maspexu,...a dziś sam jestem dziadkiem...sory. A dziś Jezu,ale sami sie dorobili,a wyzysk jak wszędzie..niestety . P.S.cześć Miłośnik M.
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
...
dd komentuje +4
Brawo Maspex. A zarobki takie jak w większości zakładów
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
...
rudolf komentuje +9
no niestety trzepia olbrzymia kase ,dzieki taniej sile roboczej i tyle
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
...
Miłośnik magistratu komentuje +15
Szczerze gratuluję. Nie piszę nic o wyzysku bo mnie zaraz zje dział PR.
Pozdrawiam,
Gej, ćpun, komuch
Pozdrawiam,
Gej, ćpun, komuch
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
Artykuł archiwalny. Komentarze zostały zablokowane
< Poprzednia | Następna > |
---|