Grupa Maspex Wadowice rozpoczyna kampanię reklamową swojego nowego napoju energetycznego - Tiger. Produkt dopiero po ośmiu miesiącach od podpisaniu umowy z Dariuszem Tigerem Michalczewskim wkracza na rynek z kampanią reklamową.
Pierwszym etapem działań wspierających Tigera jest kampania outdoorowa. To wizerunkowy przekaz oparty na charakterystycznym dla marki sloganie "Power is back!". W kampanii, która ma zasięg ogólnopolski, wykorzystano przede wszystkim nośniki outdoorowe. Reklamy powstały w dziale marketingu Maspeksu.
Tiger jest wyłącznym napojem energetycznym festiwalu Woodstock (od 4 do 6 sierpnia). Działania wspierające produkt rozpoczęto dopiero teraz, ponieważ Maspeksowi udało się zbudować zadowalający poziom dystrybucji napoju.
Firma nie ujawnia udziałów rynkowych, jakie już udało się marce zdobyć w rynku napojów energetycznych, którego wartość wg Nielsena szacowana jest na ponad 700 mln zł.
Oceniając sprzedaż napojów energetycznych Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego, bazujemy na własnych danych sprzedażowych. Nasza sprzedaż rośnie, ale w danych sprzedażowych występuje ogromne niedoszacowanie – czyli badania uwzględniają naszą sprzedaż tylko na poziomie ok. 20 proc. - wyjaśnia Dorota Liszka, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w dziale public relations Maspeksu.W grudniu zeszłego roku Maspex nawiązał współpracę ze znanym bokserem Dariuszem Michalczewskim i na mocy umowy nabył prawa do marki Tiger. Wcześniej Michalczewski udzielał licencji do znaku Tiger spółce FoodCare, z którą wciąż pozostaje w konflikcie - spór toczy się w sądzie, a FoodCare ma zakaz produkcji, sprzedaży i promocji napojów ze słowem Tiger w nazwie.
Dorota Liszka dodaje, że na rynku jest duże zamieszanie, ponieważ na półkach obecne są jeszcze napoje poprzedniego licencjobiorcy, czyli FoodCare.
(DM)
NAPISZ DO NAS: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
NAPISZ DO NAS: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Czytaj:
Dodaj do ulubionych
Komentarze
(14)
Redakcja serwisu Wadowice24.pl nie odpowiada za komentarze zamieszczone pod artykułami i nie utożsamia się z ich treścią. Jednocześnie podkreślamy, iż nie jest to miejsce dla poniżania mieszkańców, wierzących, w tym katolików i innych, oraz sączenia jadu przez osoby nienawidzące Wadowic i wszystkiego, co jest z naszym miastem związane. Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób.
xmxm
ssss komentuje +1
byłem na wood kupiłem tajgera i to nie był produkt maspexu tylko jeszcze food care
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
proszę o przetłumaczenie
ad vocem komentuje +0
...DEXTER
skoro tak się użalasz....
skoro tak się użalasz....
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
do dextera
kuba igor komentuje +4
power is back to ja to rozumie tak TO JA IDIOTA pisze itd masz racje kolego dexter pozdrawiam
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
...
dexter komentuje +7
Chciałbym przypomnieć, że żyjemy w Polsce, jesteśmy Polakami i naszym językiem ojczystym jest język polski, więc proszę o przetłumaczenie zwrotu : Power is back. Mam już dość wszechogarniających nas napisów obcojęzycznych. Kiedyś Rej coś o tym powiedział.
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
Można być spokojnym
Ja. komentuje +2
Maspeksy już to dobrze obliczyły. Znowu zarobią na ludziach i pracownikach.
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
...
miroslav komentuje +12
a teraz z innej beczki:
CO NAS TO OBCHODZI ??!!
i tak kto jest madry to kupi w biedronce albo lidlu jakis napoj w duzej butelce za nieco ponad zlotowke. syf ten sam ale chociaz w portfelu wiecej zostanie
CO NAS TO OBCHODZI ??!!
i tak kto jest madry to kupi w biedronce albo lidlu jakis napoj w duzej butelce za nieco ponad zlotowke. syf ten sam ale chociaz w portfelu wiecej zostanie
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
czasy
kuba igor komentuje +16
gdzie te czasy saturator na rynku lody bambino oranżada od franusia jakoś nikt nie chorował tylko wspomnienia a dziś to sama chemia i choroby
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
hahaha
gonzo komentuje +9
ale ważny temat a co z aferami w magistracie CICHOSZA
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
a propos konkurencji
ad vocem komentuje +2
Trochę nie na temat ale co tam. Od tego jest net ;-)
...i to całe Frugo pogrąży całkowicie food care. Co to za pomysł "reanimować trupa".
Oprócz piwa EB, frugo było największym "syfem" sprzedawanym w latach 90-tych. Jeden i drugi "produkt" wspierany był gigantyczną kampanią reklamową. Jednak ludziska swoje wiedzieli....to zwykły syf był. Na szczęście rynek zadziałał i mieliśmy szanse zapomnieć o pseudoowocowym koszmarze. Niestety ponoć powraca... :-(
...i to całe Frugo pogrąży całkowicie food care. Co to za pomysł "reanimować trupa".
Oprócz piwa EB, frugo było największym "syfem" sprzedawanym w latach 90-tych. Jeden i drugi "produkt" wspierany był gigantyczną kampanią reklamową. Jednak ludziska swoje wiedzieli....to zwykły syf był. Na szczęście rynek zadziałał i mieliśmy szanse zapomnieć o pseudoowocowym koszmarze. Niestety ponoć powraca... :-(
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
" Matko Moja - ja wiem "
kałakolczik komentuje +4
- wiele nocy nie spałaś , gdym opuszczał swój dom aby iść w obcy świat . I na szczęscie dalekie , skromny dach , lniany ręcznik mi dałaś haftowany przez Ciebie i barwny jak kwiat . Na nim kwitną do dziś tulipany i wiśnie ,,,,,, / cytaty / ,,,, tekst piosenki . / cytaty ,,,,/ . Powiedziała moja matka do mnie tak ; pij dziecko zawsze wodę źródlaną , czystą , pierwszej miłości i dotknięcia pierwszego , " przecież pokazałam ci pierwszy deszcz i pierwszy śnieg na świerkach " . Moja Matka zasnęła na zawsze ? - dwa lata temu [ temu ] - w 2009 roku . Ja jestem synem swojej własnej matki i nauk jej będę przestrzegał . Kocham i lubię normalną , czystą , pierwszej milości , niczym nieskażoną wodę źródlaną . Mili Państwo , Szanowni Przeciwnicy , Wrogowie Zdrowej Wody --- Na Zdrowie - Wprost !!!
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
...
Crazy Pet komentuje +9
Ten 'nowy' tiger smakuje goowniano.. Food Care wypuścił napój BLACK pisany czcionką jak stary TIGER, ale środek ten sam.. zresztą Food Care ma pomysł.. kupił markę Frugo, którą od jakiegoś czasu można znowu (po kilkunastu latach przerwy) znaleźć na pólkach sklepowych,
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
s
Wasabi komentuje +8
A ile strona wadowice24 dostala za ta kampanie reklamowa?:)
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
...
rs komentuje +5
Tymczasem dzisiaj prokuratura krakowska wszczęła śledztwo w sprawie wprowadzenia przez D. MIchalczewskiego w błąd spółki FoodCare i narażeniu na straty w wysokości miliona euro. Tak więc cyrk dookoła tigera dalej trwa.
Zgłoś nadużycie
Zgadzam się
Artykuł archiwalny. Komentarze zostały zablokowane
< Poprzednia | Następna > |
---|